hearspeak
Assalamualaikum and Bounjour to all readers on my blog , you've already enter my territory which is owned by NAJWA ZULKEPLI , i love my paper heart MUHAMMAD NASRI So mind your attitude and anons be nice please :) this is me and how I'll stay :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Dan Maha Pengasih , 
Ya Allah Yah Rahman Ya Rahim .

Kau ampunilah dosadosa yang telah ku buat ,
Kau limpahkanlah aku dgn kesabaran yg tiada terbatas ,
Kau berikanlah aku kekuatan mental dan fizikal ,
Kau kurniakanlah aku dgn sifat keredhaan ,
Kau peliharalah lidahku dari katakata nista ,
Kau kuatkanlah semangatku menempuh segala cabaramu ,
Kau berikanlah aku sifat kasih sesama insan ,

Ya Allah , Sekiranya dea ini adalah pilihanmu di Arash , Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk terus bersamanya , Sekiranya dea ini adalah bakal suami yang akan membimbing tanganku di titian-Mu ,  Kau Kurniakanlah sifat kasih dan redho atas segala perbuatannya . Sekiranya dea adalah pria untukku di Jannah-Mu , Limpahkanlah aku gdn sifat tunduk tawaduk akan segala perintahnya disaat dea menjad suamiku , Sekiranya dea adalah yang terbaik untukku didunia-Mu . Peliharalah tingkah laki serta katakataku dari menyakiti perasaannya . Sekiranya dea ini jodoh yg dirahmati oleh-Mu , Maka berilah aku kesabaran untuk menghadapi segala karenah dan ragamnya . Tetapi Ya Allah .. Sekiranya dea ini bukan takdir bukan untuk diriku seorang , kau tunjukkanlah jalan yang terbaik untuk aku harungi segala dugaan-Mu . Sekiranya dea tergoda dengan keindahan dunia-Mu , Limpahkanlah aku kesabaran untu terus mmbimbingnya . Sekiranya dea tunduk terhadap nafsu yang melalaikan , Kurniakan lah aku kekuatan-Mu untuk aku memperbetulkan keadaanya .  Sekiranya dea menyintai kesesatan , kau pandulah aku untuk menarik dirnya keluar dari terus terlena . Ya Allah , kau juga yang Maha mengampuni segala kesilapan . Kau yang Maha mengetahui apa yang terbaik untukku . Sekiranya aku tersilap membuat keputusan bimbinglah aku ke jalan yang engkau redhoi . Sekiranya aku lalai dalam tanggungjawab , Kau hukum lah aku didunia tetapi bukan diakhirat-Mu . Sekiranya aku engkar dan derhaka , Berikanlah aku petunjuk kearah rahmat-Mu . Ya Allah sesungguhnya aku lemah tanpa petunjuk-Mu , Aku buta tanpa bimbingan-Mu , Aku cacat tanpa hidayah-Mu , Aku hina tanpa rahmat-Mu . Ya Allah Kuatkanlah hati dan semangatku . Tabahkan aku menghadapi segala cubaan-Mu . Bukakanlah hatiku untuk menghayati agama-Mu . Bimbinglah aku menjadi perempuan yang solehah . Hanya pada-Mu Ya Allah ku pohon segala harapan kerana aku pasrah dengan dugaan-Mu . Kerana aku sedar hinanya aku kerana aku insan lemah yang kerap keliru , kerana aku leka dengan keindahan dunia-Mu , kerana kurang kesabaranku menghadapi cabaran-Mu kerana pendek akalku mengharungi ujian-Mu . Ya Allah Ya Tuhanku .. Aku hanya ingin menjadi orang yang dirahmati , dikasihi dan solehah , dan yang sentiasa dihati orang tersayang . AMIN YA ROBBAL ALAMIN :) 


.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}